Sunday, May 29, 2011

Ketatkan Dara

Seorang janda muda berjumpa seorang pakar bedah.

JANDA: Doktor, saya ingin dibedah agar menjadi perawan( anak DARE) semula kerana boyfriend saya ajak kawin dan katanya dia akan tinggalkan saya jika saya dah xda dara lagi.

DOKTOR: Oh ok saya akan pindahkan selaput gegendang telinga awak tue menjadi selaput dara.

Maka doktor 2 pon bedahlah janda muda 2. selesailah pembedahan:

JANDA: Berapa harganya doktor?

DOKTOR: 4 RIBU ja..

JANDA: BERAPA.....?????

Akhirnya doktor pon teringatla sesuatu. lalu disingkapkan skirt si janda muda 2 dan menjerit di kangkangnya... " EMPAT RIBU JA OOII"

JANDA: Oooo 4 ribu ja...!!

p/s: doktor dgn pesakit dua2 sengal..hahahahahaha..



* hahaha., sengal cite ni., aq copy cite ni dari blog org laen., hahah., hebat kan ?
  sori erk blog *Sembang- Sembang * ., senyum sikit ! ;) << tuuuuuuuuu dieeeeeeeee !!! ;DD

No comments: