Tuesday, July 19, 2011

3 Words !



hey awak ! 
28 disember 2010, thats is my birthday ,
AND hari tu saya dpt kenal dengan awak., 
awak tahu tak ? 
awak la hadiah hari lahir saya yang paling BERHARGA selama saya hidup 17 tahun 
IT IS PRICELESSSSSS ! xda jual kat mane2., 
don't you notice that sayang  ? :(

saya jumpe awak dalam wall kawan saya, 
then saya add awak ! since dari tu, tiap2 hari saya chat dengan awak., walling2 dengan awak., 
lebih kurang 2 minggu saya kenal awak., saya mule menggatal., *hahaha., 
saya mintak fon num awak ! and saya ingt lagi ayat awak kt saya time tuh 
' kalo nak fon num bole., tapi ade syarat,'
'syarat nye awak kene call saya lepas ni' 
saya rase syarat tuh da cukup buat saya cair time tuh and saya rase happy gile time tuh., 
saya terus call awak., and kite on the phone lebih krang dalam 1 jam ., 
gile lame ! saya suke sngat dengar suare awk ., 

since saya da ade num fon awak dalam contacts saya,. kite almost texting evryday ., 
time tuh saya da mule crush kt awak., huhu 
AND almost evry night saya call awak ,
saya buat super savers tiap2 mlam hanya tuk bercakap dengan awak., 

tapi..................................... 
tu sume cite lame., mase mule2 kenal ., semuanye indah ., 
sekarang ? 
hurmmmm., since da sambong blaja., die buat saya mcm x wujud dalam hidup die., 
kalo nak texting pon dalam 1 skali 2 bulan., and tiap kali saya call., 
mesti ade alasan laen yg nk buat., 
byak keje la., tgah stdy la., bt assgnments la., 
saya paham life awak kat sane.,
tapi xkan bz smpai x bole nk tekan2 keypad fon 2 then send msg kt saya., 
just for tnye khabar., or gve sum nsihat ke., 
at least awak tnye saya sehat ke x ? or..
da mkan ke belom ? or..
stdy macam mane ? 
tu pon da oke., saya appreciate sngt sbb da taw awk bz., 
tapi... skarang ni langsung xda., 
yang buat saya lagi sedih  bile tgok awak update stts fb gune BB awak., 
hah ! updte stts bole pulak ! nk tnye khabar x bole ! 
:'(

seriously saya rindu kan awak gile vavi ni !
I DAMN MISS YOU SO MUCH !!!
x kan awak da lupe kan saye kot., 
fyi, tiap2 hari saya bkk page awak ! tgok stts awak., commnt2 awak., 
tgok gmbar2 awak., 
it just for ubat kan rindu saya kt awak !
AND tadi sbelom saya tulis ni., saya baru lepas tgok sume gambar2 awak dalam photos awak !
saya bace balik cmmnt2 saya dengan awak dulu , 
sumpah sedih gile kot ! :( 
tiap kali saya tgok gmbar2 awak , tiap kali tu la air mata saya mengalir., 
saya x taw kenape., 

hope ! awak happy life kat sane., and tak lupekan saya kt sini yang slalu menunggu kunjung tiba awak ! 
myb awak da jumpe orang baru kat sane, orang yang lebih baik dari saya., 
saya doakan awak happy kt sane.,
I THINK U WILL MORE HAPPY WITHOUT ME ! 

Kau adalah darahku, 
Kau adalah jantung ku, 
Kau adalah hidupku, lengkapi diri ku
 oh sayang engkau begitu sempurna 

No comments: